lunes, 30 de enero de 2012

En ti, morrín.


Eu vivía na copa do pino.
Eu vivía no foso das ánimas.
Eu vivía no fondo do pouso
Da cunca de té.
Eu vivía no reverso
Do gran de café.
Eu vivía no fume de pipa.
Eu vivía nas ondas 
Das augas do mar de Vigo.
Eu vivía no bordo
Do ronsel dos teus pés.
Eu vivía no baleiro
Das túas verbas de inverno.
Eu vivía no oco
Entre as túas clavículas.
Eu vivía nas túas meniñas.
E nelas durmía.
Até chegado o amencer.
Eu vivía…
Eu morría.
E morrín en ti.
Nos teus beizos cor amarela.



1 comentario:

  1. Precioso, Claudia. Me encanta. Espero que esta faceta la puedas pulir leyendo más poesía a lo largo del curso. Me ofrezco a guiarte si en algún momento lo necesitas, aunque veo que tus pasos son seguros en los complejos laberintos de la poesía.

    MARTA

    ResponderEliminar